вторник, 19 януари 2016 г.

Първи впечатления!



Здравейте! 



Днес ще Ви покажа няколко продукти, които съм изпробвала доста време и ще Ви споделя мнението си за тях.







Трици за лице на Козметика Христина с костилки от праскови. Много фини, с приятен аромат. След употребата им лицето ми е чисто, меко и премахва черни точки. И важното е, че е супер икономично, защото ми трябва съвсем малко за да почистя лицето си. 
Тоалетни трици за лице - Козметика Христина с костилки от праскови - цена 4 лв.


Гел за вежди Catrice Cosmetics. Гелът ми харесва страшно много, с едно нанасяне и съм готова нямам нужда от сенки или моливи. Със сигурност ще си го купя отново. - цена около 7 лв.


Фон дьо тен H&M. Харесва ми състава му, прилича на крем, много лек, но няма кой знае каква покривност и издържа около 2-3 часа. Не е изобщо икономичен. Със сигурност няма да си го купя отново, продължавам с търсенето на покривен и издържлив фон дьо тен. - цена 17,99 лв.


Пудра за лице на Wet n Wild - Natural Blend. Пудрата е доста покривна, но явно не съм си уцелила цвета, защото ми е малко тъмна, а моята кожа е доста бяла. За напред ще продължавам да търся хубава пудра, предпочитам тези без цвят. Не бих си я купила отново, може би не ми харесва самата текстува на пудрата, не ми харесва как ми стои. - цена 3 лв. (купих я на разпродажба на продукти на Wet n Wild.)


Благодаря Ви за вниманието!








Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, от доста време не съм писала, за което се извинявам. Нека започна с това, че продуктите, които ще Ви покажа, са закупени с мои ...