вторник, 19 януари 2016 г.

The "Me Time" Tag

1. Какво обичаш да гледаш или четеш през "твоето си време" ?
Обичам да гледам клипове в YouTube, или да прочета някой интересен блог.
2. Какво обичаш да носиш през "твоето си време" ?
Предпочитам да нося пижама.
3. Какви козметични продукти използваш през "твоето си лично време" ?
През свободното си време предпочитам да използвам маски за лице, за да може да си почистя добре лицето.
4. Какво обичаш да ядеш/пиеш през "времето само за себе си" ?
По принцип не хапвам често, но обичам да си похапвам нещо сладичко, а за пиене сок от портокал.
5. Обичаш ли да си навън през "свободното си време" ?
Не, харесва ми през свободното си време да съм си вкъщи.
6. Ходила ли си някога сама на кино ?
Все още не съм, но не виждам лошо и да ходя сама.
7. Любим магазин за онлайн пазаруване ?
Мисля, че най-любим ми е Olx.bg .
8. Без кой продукт не можеш да живееш ?
Не мога без "Силицилов спирт". Само той ми помага лицето ми да няма пъпки вече 5 години.
9. Коя зодия си ?
Зодия везни съм.
10. Какво друго правиш през свободното си време ?
Отдавна исках да започна блог и свой канал в YouTube, но все не ми достигаше смелост да започна. Е, вече започнах и в свободното си време ще се занимавам с блога.
Благодаря Ви!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, от доста време не съм писала, за което се извинявам. Нека започна с това, че продуктите, които ще Ви покажа, са закупени с мои ...